Έκτακτο για Πασχαλάκη στον Ολυμπιακό
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, ο οποίος τον ευχαρίστησε για την προσφορά του.
Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη. Oι ερυθρόλευκοι επισημοποίησαν το τέλος του 36χρονου τερματοφύλακα από την ομάδα.
Οι Πειραιώτες με ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Πασχαλάκη για την προσφορά του στον σύλλογο. “Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα” έγραψαν οι ερυθρόλευκοι.
O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.
Με τους ερυθρόλευκους πανηγύρισε την κατάκτηση του Conference League, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο το 2025, όπως και το Super Cup τον περασμένο Ιανουάριο.
Το ζήτησε ο Μεντιλίμπαρ, ανακοινώθηκε από Ολυμπιακό
Το ζήτησε ο Μεντιλίμπαρ, ανακοινώθηκε από Ολυμπιακό
Τρέχουν οι εξελίξεις στον Ολυμπιακό: Το πήρε πάνω του ο Κοβάσεβιτς και τελειώνει την μεταγραφή
Τρέχουν οι εξελίξεις στον Ολυμπιακό: Το πήρε πάνω του ο Κοβάσεβιτς και τελειώνει την μεταγραφή
Ανακοινώνεται μεταγραφή από ώρα σε ώρα στον Ολυμπιακό
Ανακοινώνεται μεταγραφή από ώρα σε ώρα στον Ολυμπιακό
Τρέχουν οι εξελίξεις: Κλείνει και τερματοφύλακα ο Ολυμπιακός
Τρέχουν οι εξελίξεις: Κλείνει και τερματοφύλακα ο Ολυμπιακός
Αποχώρησε από Ολυμπιακό και αναλαμβάνει σημαντικό ποστό σε ομάδα Superleague
Αποχώρησε από Ολυμπιακό και αναλαμβάνει σημαντικό ποστό σε ομάδα Superleague