Αδιαθεσία οδηγού στον Ηλεκτρικό – Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ

Αδιαθεσία οδηγού στον Ηλεκτρικό – Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ

Σύμφωνα με ηλεκτροδηγούς της Γραμμής 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός), ο οδηγός ενός συρμού υπέστη αδιαθεσία από τον καύσωνα.

Όπως αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους, τα Σωματεία Εργαζομένων και Ηλεκτροδηγών της ΣΤΑΣΥ «το περιστατικό… είναι το αποτέλεσμα της γενικευμένης απαξίωσης του δικτύου. Οι ελάχιστοι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο, υπολειτουργούν και συνεπώς η εξασφάλιση βασικών – ουσιαστικά στοιχειωδών – συνθηκών για ασφαλή εργασία πάει περίπατο».

Αναφορικά με το περιστατικό η ΣΤΑΣΥ επισημαίνει
«- Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί.

– Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά.

– Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένοιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.

– Στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο.

– Σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη 1 ώρα.

– Η λειτουργία της τεχνικοεπισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών».