Ευλαμπία Ρέβη: «Είναι πολύ δύσκολη η θέση μου να είμαι εδώ, έπρεπε να είμαι αγκαλιά με το μωρό μου!»
Δηλώσεις, μετά τη συζήτηση της αγωγής που έχουν καταθέσει κατά του ΣΚΑΪ, έκαναν στις τηλεοπτικές κάμερες έξω από το διακστήριο η Ευλαμπία Ρέβη και ο Γιώργος