ΔΙΑΚΡΙΣΗ

Οι δυο μαθήτριες της Α’ Λυκείου από τη Θεσσαλονίκη που πήραν το πρώτο βραβείο ανάμεσα σε 30 χώρες – Μια επιτυχία που ξεχωρίζει

Δύο μαθήτριες της Α’ Λυκείου από τη Θεσσαλονίκη κατάφεραν να ξεχωρίσουν σε διεθνές επίπεδο, κατακτώντας το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό με συμμετοχές από 30

Με Χρυσό Μετάλλιο Τιμής βραβεύτηκε 21χρονος Έλληνας στην Ουγγαρία – «Έκανα το αυτονόητο» – Τα λόγια του συγκινούν

Ο ίδιος, με σεμνότητα, δήλωσε πως έκανε απλώς αυτό που θεωρούσε αυτονόητο, υπογραμμίζοντας την αξία της ανθρώπινης υπόστασης και της προσφοράς. Η στάση του