Φαίη Σκορδά: «Λιώνει» για τον Αλέξανδρο Αθανασιάδη – Οι νέες τρυφερές εικόνες από την Πάρο

Φαίη Σκορδά: «Λιώνει» για τον Αλέξανδρο Αθανασιάδη – Οι νέες τρυφερές εικόνες από την Πάρο

Η Φαίη Σκορδά βρέθηκε στην Πάρο για την ιδιαίτερη τελετή όρκων της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα και έζησε ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο, έχοντας στο πλευρό της τον αγαπημένο της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη.

Το ζευγάρι ήταν ανάμεσα στους εκλεκτούς καλεσμένους της λαμπερής βραδιάς, με την παρουσία τους να τραβά τα βλέμματα, καθώς τα τελευταία χρόνια κρατούν μια ιδιαίτερα διακριτική στάση όσον αφορά τη σχέση τους. Η παρουσιάστρια, η οποία έχει επιλέξει να κρατά χαμηλούς τόνους στα προσωπικά της, αυτή τη φορά θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους μερικές εικόνες από το ταξίδι τους στις Κυκλάδες.

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε η Φαίη Σκορδά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ποζάρει μαζί με τον Αλέξανδρο Αθανασιάδη, δείχνοντας ιδιαίτερα ευδιάθετη και χαμογελαστή δίπλα του.

«Ένα σαββατοκύριακο γεμάτο αγάπη, όρκους αιώνιας πίστης, φίλους, ωραίες συναντήσεις και λίγες νότες ξενοιασιάς… Η ζωή είναι στιγμές!», έγραψε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια στη λεζάντα της ανάρτησής της.

Η σχέση της Φαίης Σκορδά και του Αλέξανδρου Αθανασιάδη μετρά αρκετά χρόνια, με τους δύο να έχουν καταφέρει να κρατήσουν την προσωπική τους ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, χωρίς ωστόσο να κρύβουν πλέον την ευτυχία τους.

Μάλιστα, το ζευγάρι σκεφτόταν το επόμενο βήμα στη σχέση του και έναν ανοιχτό γάμο, ωστόσο πλέον εξετάζει το ενδεχόμενο ενός πιο κλειστού μυστηρίου, με ανθρώπους από τον στενό οικογενειακό και φιλικό τους κύκλο. Η ίδια η Φαίη Σκορδά είχε αναφερθεί πρόσφατα στο θέμα μέσα από την εκπομπή της, εξηγώντας πως θέλει όλα να γίνουν χωρίς πίεση και με τον χρόνο που χρειάζεται.

«Όλα θα μπουν σε μια σειρά. Επειδή είναι κάτι που είναι ευχάριστο και θέλω να το ευχαριστηθώ, δεν είναι ότι δεν λέω ή καθυστερώ γιατί υπάρχει κάτι. Είναι απλά επειδή θέλω να το ευχαριστηθώ, να γίνει με άνεση, να μη γίνει με πίεση. Πιεζόμαστε για όλα, να πιεστούμε και γι’ αυτό που είναι χαρά;», είχε δηλώσει η παρουσιάστρια.